מעכשיו טווח ה-MX של פנטיק הופך לרחב מאוד, וכך עונה על הצרכים של כל סוגי הרוכבים. מציגים את ה-XXF450. אופנוע שמתפאר במומנט, כוח ואגרסיביות בלתי מוגבלת, מבלי לוותר על ורסטיליות, זריזות ושליטה.
הטכנולוגיה המצוינת, השלדה והארגונומיה, תוצאה של הניסיון ברכיבה שנצבר על ידי הרוכבים הרשמיים של פנטיק, הופכים את טווח הפנטיק XXF 450 החדש ליוצא דופן באמת. אופנוע חזק מאוד, אך באותו זמן אינטואיטיבי ומאוד מאוזן בכל תנאי השימוש.
מסופקת עם האופנוע בצורת תוספות נוספות, ערכת ההשקה מתמקדת בעיקר בשלדה ובארגונומיה, וכוללת בדיוק את אותם רכיבים בהם משתמשים אלופי המרוצים של פנטיק בצוותי ה-MX והאנדורו הרשמיים. מערכת הבלמים עברה מהפכה כוללת וכוללת דיסק צף בקוטר 270 מ"מ של Newfren בחזית ודיסק משונן בקוטר 240 מ"מ מאחור. הבלמים מגיעים עם סט רפידות בלמים מסונטרות של פנטיק רייסינג. העיצוב החדש "Factory Feeling" כולל כידון Reikon בקוטר 28 מ"מ וסט גריפים של Domino עמידים בסיבוב.
גלגל שיניים נוסף מסופק כדי להבטיח שתמיד יהיה לך את היחס הנכון למסלול או למרוץ. כדי להגן על השרשרת ועל גלגל השיניים, הערכה כוללת מדריך שרשרת שתוכנן במיוחד למרוצים. הלבוש הרשמי כולל גם רכיבים באנודיז אדום למערכת הבלמים ולהזנת שמן המנוע.
וזה לא הכל: Motorex, שותף רשמי של פנטיק רייסינג, החליט לספק לכל הרוכבים החדשים של ה-Black Edition את אותם מוצרים בהם משתמשים הרוכבים הרשמיים להחלפת שמן (Motorex Cross Power 4T).
XXF 450 מצויד באפליקציה ייעודית "WiGET", זמינה לאנדרואיד ו-iOS, המאפשרת להתאים אישית את פרמטרי יחידת הבקרה באמצעות הטלפון החכם שלך, ולנהל את מפת ההצתה המתקדמת ומפת הקרבורציה. הפתרון המושלם להבטיח שתמיד יהיה לך את ההגדרות האידיאליות לכל סוג של שטח וכל סוג של תנאי סביבה. תוכל לגלות את ההגדרות שפותחו על ידי Fantic Racing או ליצור את המיפוי האידיאלי לסגנון הרכיבה ולצרכים שלך. בנוסף, תוכל לקרוא את מד השעות של האופנוע, להוסיף הערות שירות, לקרוא דיאגנוסטיקה ולצפות בנתוני המנוע בזמן אמת.
הסופרסטוקטורות הצרות מאפשרות תנועה קלה על המושב ומבטיחות תחושה מיידית על האופנוע. חזית הפיירינג והפאנלים הצדדיים פונקציונליים וארגונומיים, מאפשרים חופש תנועה ושליטה באופנוע בכל מצב. המושב כולל כיסוי עם אחיזה גבוהה. מיכל הדלק מכיל 6.2 ליטרים.
הכוח, המומנט והכוח שמשחרר ה-450 הזה מתאזנים על ידי שליטה וניהול מצוינים של הרכב, מה שמאפשר לנצל את האיכויות העצומות שלו בצורה הטובה ביותר. מערכת ה-ECU היא יחידת בקרה RX1Pro Athena-GET, שפותחה על ידי מחלקת המרוצים של Fantic: יחידת בקרה למרוצים שמותקנת על אופנוע סטנדרטי. מתג שממוקם על הכידון מאפשר לבחור את המיפוי האידיאלי. פנטיק מציעה 3 הגדרות אפשריות שונות: Standard, Hard ו-Soft שניתן גם להתאים אישית לפי הצרכים שלך. מערכת הפליטה של Arrow, עם משתיק קול טיטניום מהייצור, מייצגת תוספת אמיתית לאופנוע מפעל.
תודות לאיכויות יוצאות הדופן של שלדת היקף האלומיניום ומתלי KYB עם מערכת SSS (Speed-Sensitive System) עם מזלג בקוטר 48 מ"מ, מהלך של 310 מ"מ והגדרות MX שנחקרו ושופרו על ידי מחלקת המרוצים של פנטיק. המונו-שוק מספק 317 מ"מ של מהלך גלגל וניתן להתאמה נפרדת לעומס מקדים, דחיסה וריבאונד. זרוע אחורית מסגסוגת אלומיניום וחישוקי 21×1.60 – 19×1.85 להתאמת צמיגי Pirelli 80/100-21 ו-110/90-19 משלימים את חבילת דינמיקת הרכב. באופן טבעי בלמי Nissin, עם דיסקים בקוטר 270 מ"מ בחזית ו-240 מ"מ מאחור.
כוח עצום נשלט על ידי טכנולוגיה. XXF 450 מצויד בבקרת אחיזה ובבקרת שיגור GET. תוספת גדולה היא המסך LC-GPA שממוקם על הכנף הקדמית כדי לשפר את ההתחלות ולהציג את רמות בקרת האחיזה השונות.
אנא מלא/י את הפרטים על מנת שנציגינו יוכלו לתאם איתך מועד לנסיעת מבחן