כולם חשבו שזה נגמר, אבל ה-2T שלנו במצב כל כך טוב ש-XX250 זכה ב-EMX250 האירופי, כשהוא מתמודד עם תחרות מ-4 פעימות.
אפילו הצלחנו לאתגר את ה-450 באירוע האירופי הראשון של ה-World MXGP, ועכשיו כל הניסיון וההישגים שלנו מחכים ליד ימין שלך.
איך המסלול היום? חול רטוב? אדמה דחוסה בצורה מושלמת? אין בעיה.
ה-XX250 מגיע עם שני מצבי מיפוי מנוע שניתן לגשת אליהם מהכידון.
ה-מיפוי הרך מעכב את זמן ההצתה, נותן אספקה עדינה יותר ומומלץ לשטח קשה יותר, לאופנוע שתמיד מגיב וניתן לשליטה, מבלי לוותר על הריגוש של כוח מקסימלי
אנחנו רוצים שתישארו ממוקדים וערניים מההקפה הראשונה ועד האחרונה.
זו הסיבה שעבדנו עם צוות המפעל כדי לפתח פלסטיקים דקים מיוחדים, ללא מכשולים ומעוצבים בצורה מושלמת כדי להעניק לכם נוחות מרבית, חופש ועמדת רכיבה.
ה-XX250 מתהדר בשלדה ובמתלים התחרותיים ביותר בקטגוריה שלו. שלדה חצי-כפולה מדויקת במיוחד מאלומיניום לטובת קשיחות וקלות אופטימלית, במשקל של 8 ק"ג בלבד.
איך זה מרגיש לרכוב? דיוק מרבי ותגובתיות לביצועים מעולים בכל תנאי.
מתלי קיאבה הם הסטנדרט בשטח כבר שנים ואינם זקוקים להקדמה. מזלגות קיאבה SSS (Speed Sensitive System) בקוטר 48 מ"מ עם מחסנית סגורה בלחץ, בעלי 300 מ"מ של מהלך ומתכווננים לחלוטין לעומס קפיץ, החזרה ודחיסה. התאמה מושלמת לכל רמת רכיבה, ממתחיל ועד מקצוען מרוצים. בולם הזעזועים האחורי גם הוא של קיאבה, עם מהלך גלגל של 315 מ"מ.
כפי שהובטח, פנטיק רייסינג מכווננת את הלב הפועם של ה-XX250 עם בוכנה מקבוצת מדיי פקטורי ששולטת באליפויות.
עם מערכת הפליטה של פנטיק ויחידת הבקרה הכפולה, ה-XX250 הופך לעוד יותר חזק ומתפוצץ כשצריך, אבל השלדה המצוינת מקלה על השליטה.
נשק חזק במיוחד, אבל מאוזן
צינור התפשטות מצופה כרום יספר לעולם בקול רם וברור על נפלאות מנוע שתי פעימות.
מחלקת המו"פ שלנו עבדה קשה על רכיב שהוא מפתח לביצועים ותוכנן במיוחד לשימוש ברמת MX גבוהה.
תודות למשתיק האלומיניום היצוק, אנו גם מבטיחים עמידה בתקנות FIM. 100% מוכן למרוץ!
אנא מלא/י את הפרטים על מנת שנציגינו יוכלו לתאם איתך מועד לנסיעת מבחן