אינטליגנציה וביצועים
אלו הם שתי מילות המפתח עבור רבע הליטר שלנו, גודל המנוע המושלם לאנדורו
זה כל כך אינטליגנטי שכל מה שאתה צריך זה את הסמארטפון שלך כדי להגדיר אותו; כל כך ביצועי שהוא זכה בששת הימים 2021 עם צוות איטליה
הערכה המסופקת עם האופנוע בצורת תוספות נוספות, ערכת ההשקה מתייחסת בעיקר לשלדה ולארגונומיה, וכוללת בדיוק את אותם רכיבים בהם משתמשים אלופי Fantic Racing של קבוצות ה-MX וה-Enduro הרשמיות. מערכת הבלימה עברה מהפכה מוחלטת וכוללת דיסק צף של Newfren בקוטר 270 מ"מ מלפנים ודיסק מלא בקוטר 245 מ"מ מאחור, כדי למנוע הצטברות של בוץ ולכלוך. הבלמים מגיעים עם סט רפידות בלם סינטרד של Fantic Racing. העיצוב החדש של Factory Feeling כולל כידון Reikon בקוטר 28 מ"מ וסט ידיות Domino עמידות לסיבוב.
מסופק גלגל שיניים נוסף, כדי להבטיח שתמיד יהיה לך את יחס ההנעה הנכון למסלול או למרוץ. כדי להגן על השרשרת ועל גלגל השיניים, הערכה כוללת מדריך שרשרת שתוכנן במיוחד למרוצים. הליבריה הרשמית כוללת גם רכיבים אנודיים אדומים למערכת הבלימה ולהזנת שמן המנוע.
וזה לא הכל: Motorex, שותף רשמי של Fantic Racing, החליט לספק לכל הרוכבים החדשים של מהדורת Black את אותם מוצרים שהרוכבים הרשמיים משתמשים בהם להחלפת שמן (Motorex Cross Power 4T).
ביצועים מעולים, אך קלים לניהול, כדי להימנע מצורך
עם האפליקציה הייעודית WiGET, זה כמו שיש לך כמה אופניים באחד.
בלחיצה פשוטה מהסמארטפון שלך, ה-ECU של האופניים מתאימה לאחת מהתצורות המפותחות על ידי Fantic Racing, או שאתה יכול ליצור תצורת מנוע משלך, לכל תנאי שטח ומזג אוויר.
ניתן גם לקרוא את מד האופניים, להוסיף הערות שירות, לקבל אבחונים ולצפות בנתוני המנוע בזמן אמת.
מעייף מקצוענים ומפריע לחובבים.
ה-250 סמ"ק שלנו תמיד יודע איך להתנהג: ביצועים גבוהים, קל ואמין.
מאפיינים שנובעים מסדרה של פתרונות מוצקים כמו גל זיזים כפול וגל הנעה, ונגיעה של טירוף.
הראש ההפוך, בשילוב עם צילינדר נוטה לאחור, מרכז את המשקל ומבטיח זריזות יוצאת דופן וטיפול מרשים.
מערכת הפליטה היא רכיב חיוני להפקת הביצועים הטובים ביותר מהמנוע 4 פעימות שלנו.
פותחה בשיתוף פעולה עם Arrow, המניפולד מתקרב לצילינדר כדי לרכז את המשקל, בעוד שהמסוף מאלומיניום משחרר את כל הכוח והצליל המרגש של ה-250.
רוצים לפנות על מטבע? רוצים לתקן את המסלול ברגע האחרון כדי להימנע ממכשול?
המסגרת האלומיניום המצוינת שלנו תוכננה בדיוק בשביל זה.
רכיבים מעוצבים, מחולצים ומותכים משתלבים יחד כדי להבטיח את האיזון המושלם בין קלילות וקשיחות, זריזות ודיוק.
מתלים באיכות גבוהה צריכים להבטיח טיפול מדויק במיוחד, תוך שימוש בכל מילימטר של המהלך כדי לסנן את השטח ולהשאיר רק את מה שהרוכב צריך.
זו הסיבה שבחרנו ב-KYB ובמזלג SSS (Speed Sensitive System) סגור בלחץ של 48 מ"מ, עם 300 מ"מ של מהלך וכיוונון סופר-מדויק לקדם, להארכה ולדחיסה.
הבולם האחורי הוא גם של Kayaba, עם 315 מ"מ של מהלך גלגל.
ביצועים מעולים, אך קלים לניהול, כדי למנוע עייפות מיותרת של רוכבים מקצועיים והפרעה לחובבים.
ה-250 סמ"ק שלנו תמיד יודע איך להתנהג: ביצועים גבוהים, קל ואמין.
מאפיינים הנובעים מסדרה של פתרונות מוצקים כמו גל זיזים כפול וגל הנעה, ונגיעה של שיגעון.
הראש ההפוך, בשילוב עם צילינדר נוטה לאחור, מרכז את המשקל ומבטיח זריזות יוצאת דופן וטיפול מרשים.
רוכב הופך למנצח אם הביצועים שלו עקביים מההתחלה ועד הסוף.
מיכל המרכזי בנפח 8 ליטר אפשר לנו לעבוד עם צוות המפעל של אנדורו על עיצוב ארגונומי שהוא חלק, נקי ומעוצב.
עיצוב המושב הוא גם מפתח, נוח ובעל אחיזה מצוינת. וכל זה כדי להציע לך נוחות מרבית וחופש, מרכיבה ביום ראשון ועד לאירוע של 6 ימים.
אנא מלא/י את הפרטים על מנת שנציגינו יוכלו לתאם איתך מועד לנסיעת מבחן