XE 300

הלב האיטלקי פועם שוב: הנה ה-XE 300 2T

ה-XE300 2T המיוחל, המונע על ידי מנוע מינרלי יורו5 חדש וחזק, עם הזרקה והתנעה חשמלית, הושק בשוק. אופנוע שמבטיח ניצחונות, אך שכבר ניצח בגרסה החדשה שלו שנרכבה בצורה מושלמת על ידי הרוכב השוודי הצעיר אלבין נורבין, שמכוון לזכות בתואר העולם באנדורו ג'וניור2 בשנה הקסומה הזו של 2023 עבור האנדורו של פנטיק (5 תארי עולם). היום, ה-XE300 סוף סוף מוכן בגרסה הסטנדרטית, וכבר יהיה בשוק עד סוף 2023.

XE300 הוא אופנוע המיועד לביצועים בלתי מתפשרים בזכות מנוע 300 סמ"ק הטוב ביותר בשוק. המנוע הראשון בטווח המרוצים של פנטיק פותח, נבדק ויוצר באיטליה על ידי מוטורי מינארלי, שנרכשה על ידי פנטיק בשנת 2020 מימאהה מוטור אירופה. מנוע קומפקטי, טכנולוגי ובעל ביצועים גבוהים במיוחד, שמבטיח כוח רב, אך עקומת מומנט סדירה ומלאה בכל המהירויות.

הטכנולוגיה המאוחסנת בתכשיט זה מבטיחה ביצועים מבריקים, בראש ובראשונה בזכות מערכת הזרקת דלק אלקטרונית כפולה המבטיחה סדירות פעולה מצוינת ועמידה בתקן E5 Plus. שסתום הפליטה הוא אלקטרוני, מה שמאפשר עקומת מומנט מלאה וחזקה בכל מהירות. המתנע החשמלי שתוכנן על ידי Minarelli מבטיח התנעות מיידיות בכל תנאי. לבסוף, המצמד ההידראולי מבטיח דיוק ומאמץ מינימלי על הידית.

ענף האופניים הוא ברמה הגבוהה ביותר ושונה מכל המתחרים בשוק. זהו ה-300 2T היחיד שפותח סביב שלדת אלומיניום עדינה עם עריסה חצי-כפולה שמבטיחה את היחס הטוב ביותר בין קשיחות לקלות. כמו שאר האחים בטווח האנדורו, הוא מאשר את המתלים של קיאבה עם מזלג SSS בקוטר 48 מ"מ, שהיה במשך שנים נקודת ייחוס בעולם השטח. כך שמדובר באופנוע מאוד זריז, עם תכונות ניהוג שאין להן תחרות בקטגוריה שלו.

הפיצוץ של מנוע 2 פעימות מנוהל גם על ידי רכיב אלקטרוני מהשורה הראשונה, בעיקר בקרת אחיזה רב-שלבית, מושלמת להתמודדות עם תנאים שונים ומתג מיפוי כפול מתקדם. מחקר מעמיק הוקדש גם למיקומי הכידון של המתגים והכפתורים, המאפשרים פונקציונליות מעולה, עם מרווחים מצומצמים ועיצוב מינימלי. נורות לד לתצורה, הגדרת בקרת אחיזה רב-שלבית ומתג מיפוי כפול ממוקמים בצד שמאל, עם רק מתג הכיבוי הקלאסי בצד ימין.

פונקציונליות מעולה מובטחת גם מנקודת מבט תחזוקתית עם גישה ישירה למסנן האוויר. אחרון חביב, הוא ההיבט הארגונומי שנחקר על ידי צוות הבדיקה של פנטיק, המתהדר בממדים מינימליים ומקסימום ריכוז של מסות. מיכל השמן והדלק משולבים, המוליכים צרים וארגונומיים; הסרן האחורי עוצב מחדש לחלוטין בהשוואה לדגמי השטח הדו-פעימתיים האחרים של פנטיק, מה שמבטיח מקום לרכיבים רבים נוספים, אך שומר על אותם ממדים כוללים.

מוכנים לנסות את הכוח של Fantic?

אנא מלא/י את הפרטים על מנת שנציגינו יוכלו לתאם איתך מועד לנסיעת מבחן

דילוג לתוכן